Thursday 24 May 2012

Berpuasa di UTM pada 1 Rejab....

salam..
hari 2 aku ngan kwan2 berpuasa pd 1 Rejab...
so,ktorang berbuka sma2 kat luar...bapak lama menunggu...lapar gilee..
tp puasa mngajar erti kesabaran yg sebenar...
alahamdulillah ktorang dapat jalaninya dengan pnuh keimanan pd hari itu...
kitorang pg berbuka kat restoran Cik Mek mkanan ala2 kelantan lah jgak...sbab 2 aku suka..
mkn mlm 2 tomyam ayam,telur dadar n kailan ikan masin...
klau dh puasa sume cm nk mkan...tngok plak ad satay...mnggugat jiwa aku btul..p nasib baik dh knyang...hua3...klau x yg 2 pun aku bedal...
lepas 2 ktorang pg pusing2 taman u...
ad la kawan aku nie nmanya Wani....hu3...nk tngok kdai Snogurt yg baru bkak 2...
so,aku bawak lah....
skali trus parking n ktorang masuk kedai 2..
ala2 Tutti Frutti jgak lah kdainya...p not bad...
asenya pun best...xde beza pun ngan Tutti Frutti...hew3
so,nie gmbar sekitar berSnogurt di Taman U..

With Nabila n Kila...kui3
Kila,Wani n Nabila







with wani,nabila n me..

this is me...
oklah...smpai snh lah dlu..got work to do...
salam...

No comments:

Post a Comment