Sunday 13 May 2012

Berjimba with my cikaro...hew3

salam...
semalam aku kuar ngan kwan2 aku pg tngok wayang the Avengers...
memang meletup bhai cite dia...
tp sygnya aku bru jr tngok cite yg dh lma kuar...
baru berkesempatan nk tngok...
nway,lmbat or cepat cite 2 memang gempak gile...
terpegun aku tngok...hew3...
memang klau trlpas cite 2 memang rgi lah senang kata...ha3..
semangat btul bab2 tngok cite...klau study je trus hampeh...huk3..
 



lpas je tngok cite 2,perut ktorang terasa lapar la plak...
ad yg nk kan nasi ayam la ape la..hu3..
so,aku pun bawaklah diorang pg mkan kat restoran kat Mutiara Rini...
smpai2 je order trus sbab orang xrmai..
aku order nasi ayam penyet n laici susu...
mcm ketagih je asyik mnum air mcm nie..
tp memang best pun air 2...hu3...
mkn memang xckap lah sbab kebulur sngt dh...
licin 1 pinggan..hua3...malu btul lah...p xpe,dh lpar nk wt cane kn...
 gmbar sekitar mkan ngan my cikaro-cikaro...hu3







mcam2 ragam kalu ambik gmbar...
thats is my cikaro..(my frens)...a.k.a rosasinensis...
em,oklah...asenya dh xde pape aku nk gtau..
sbab 2 je aktivitinya...kuang3..
klau kuar ngan kwan2 aku,memang bnda yg simple pun jd meriah sbab diorang sume sempoi...
oklah..salam yek...(^ ^,)

No comments:

Post a Comment